Nafikan Tuduhan Pembunuhan, Najib Akan Sumpah Laknat | Malaysia News

Nafikan Tuduhan Pembunuhan, Najib Akan Sumpah Laknat

Nafikan Tuduhan Pembunuhan, Najib Akan Sumpah Laknat

Kuala Lumpur, MTN – Untuk menafikan tuduhan terhadap Bekas Perdana Menteri Najib Tun Razak mengenai kes pembunuhan yang terkandung dalam Sumpah Azilah. Najib akan mengambil sumpah kutukan.

Dalam jawatan baru-baru ini di halaman Facebooknya, Najib berkata upacara sumpah akan diadakan di Masjid Kampung Baru Jamek di sini sejurus selepas solat Jumaat.

“Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum warrahmatullahi bercakap. “Saya berhasrat untuk mengambil sumpah sumpah untuk menafikan dakwaan yang terkandung dalam Azilah Hadri Ikrar Kesetiaan,” katanya.

“Saya akan bersumpah di Masjid Kampung Baru Jamek di ibu negara sejurus selepas Doa Jumaat minggu ini,” katanya.

Semalam, Azilah dilantik sebagai anggota Unit Tindakan Khas (UTK) dan sedang menunggu hukuman yang dihukum kerana membunuh kes besar yang melibatkan model Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Dokumen yang termasuk dalam permintaan kajian Azilah pada 17 Oktober juga mendakwa bahawa dia dan pegawai polis Sirul Azhar Umar hanya mengikuti arahan ‘menembak untuk membunuh’.

Azilah mendakwa Najib telah memerintahkan beliau untuk menangkap dan ‘menghapuskan’ Altantuya, yang dilabelkan sebagai mata wang asing dan berbahaya kepada keselamatan negara.

Facebook Comments

About The Author

Leave a Reply